Wednesday, June 11, 2014

Sedar

Assalamualaikum semua....  how ur day???? hopefully, nice.. walaupun kadang kala kita dirundung masalah.. but hakikatnya bukan kita sorang je rasa macam tu kan... so, dont worry.. Allah kan ada... kita ajukan aje segala masalah kita padaNya... ha, senang kan..

Apa yang orang lain komen kan tentang awk... sebenarnya komen itu berbalik kepada dirinya TANPA dia sedari... so, just be positive. Selagi mana perbuatan mereka tidak mengganggu gugat hubungan kita dengan Allah & sesama manusia lain.. just ignore dan doakan kebaikan buatnya.

Saya bukannya apa, hari tu saya pi surau dan tetiba ternampak kelibat seseorang... sedang menangis.. yang kagumnya dia baru lepas solat dan saya nampak dia betul-betul mengadukan masalahnya pada Allah... SubhanAllah, akrabnya dia dengan Allah.. membuatkan saya rasa jelous. Bukan senang nak nangis dan lebih-lebih lagi nak menghadirkan perasaan sayu dan rindu pada Nya.. Allah, terasa selama ini hati ini leka.

So, lepas ni saya akan cuba menguatkan hubungan dengan Allah serta sesama manusia lain.
# biarkah hati terluka, tapi jangan melukakan hati orang lain#

> Isyqi nak Mohon maaf kepada semua... tak kisah la salah apa pun, yang penting korang maafkan ea... =)
> Selamat beribadah di bulan Ramadhan nanti... jgn bazirkan masa... coz tempoh untuk kita hidup kat dunia ni pun semakin singkat... hargailah.. ^_^

1 comment: